Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Kako sačuvati "Telekom"?

Komentari (36) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 06 jun 2015 13:08
idi dok si mlad
Prosto! Kao naše poslednje upozorenje državi, dogovorićemo se da na tri dana svi mi u Srbiji, koji volimo "Telekom", ne koristimo nijednu jedinu uslugu "Telekoma"! Jednostavno, svi mi koji želimo da sprečimo prodaju "Telekoma" odreći ćemo se upotrebe njegovih usluga na tri dana!Ovakva ili slična "pokazna vežba" bi stvarno mogla biti delotvorna.Ali ljudi su potpuno demoralisani. Već 15 godina bukvalno sve je u rukama hrvatskih i slovenačkih krvnika i njihovih janičara.
Preporuke:
78
1
2 subota, 06 jun 2015 14:39
Bojan, Pristina
Ja sam ovde jos na pocetku ove sage sa Telekomom, napisao da je to prilika opoziciji(Dveri-DSS) da nametnu temu, da motivisu i pokrenu narod.
Da se za to uhvate k'o "Terijer' i ne pustaju.

Ne moze se ovaj nakaradni sistem okupacije srusiti ceo od jednom, mora od neceg da se pocne, da se nacne tamo gde napad moze biti najefektivniji.

Ja mislim da je to Telekom, uvazeni i cenjeni g. Sekler je izneo i razradio odlican nacin kako to uciniti.

Za tako siroku akcju su potrebni mediji, koje ne da nemamo, nego imamo one da sve to zabasuruju i sabotiraju.
To bi moglo da se nadomesti jakom pokretackom energijom i harizmom, nekoga ko bi blok poveo.
Ja tu vidim Boska Obradovica, najvise onako naocitog, on bi sa Ciprasovskim imidzom privukao mlade, a snagu bi mu dalo okruzenje poput Seklera, Antonica, Jasmine Vujic,Zivadina Jovanovica i drugih. Poslednji nam je trenutak braco - kome je Srbija na srcu.
Preporuke:
75
1
3 subota, 06 jun 2015 14:59
mićo
Kad ste poslednji put videli vučića u nekoj polemičkoj emisiji sa kompetentnim sagovornikom?Mislim da je to bilo na kratko sa Vukadinovićem pre par godina,a ne skida se sa televizija.Čak je i đinđić,ma šta mislili o njemu uvek bio spreman da u javnoj debati brani svoje pogubne stavove da je bolja i loša privatizacija nego javno vlasništvo,ali ovaj ne.Ako ne nastupa solo,ispred sebe ima samo instruisane,preplašene ćurke koje samo misle na svoj status i ništa drugo.Kakav Telekom,kakvo Kosovo...Njega bi drčniji srednjoškolac iskasapio u polemici,ali on to zna i kloni se toga.
Preporuke:
75
0
4 subota, 06 jun 2015 16:08
micky
Samo pretnjom se moze spreciti prodaja telekoma. Svenarodni protest je velika pretnja za okupatorski rezim jer to uvek moze da se otrgne kontroli. Znaci izvesti na ulice 100.000 ljudi i nema prodaje telekoma. Drugo; Treba pripretiti i onome koji hoce da "kupi" i treba mu jasno reci ... Kad dodjemo na vlast necionalizovcemo opet sve sto je prodato. Znaci opet cemo vam uzeti telekom. To je vise nego dovoljno. Vucic I Dacic ce mater svoju da prodaju. Taj sljam stiti interes okupatora, NATO-fasista i EU-fasista. Njih narod ne interesuje ni najmanje. Ko to do sada nije uvideo ostace budala do kraja. Njemu nema pomoci.
Preporuke:
62
2
5 subota, 06 jun 2015 16:29
Bastovan
Bravo za gospodina Seklera koji je radikalniji od svih 5-6 rukovodstava raznih sindikata u Telekomu i daleko od njihove zbunjujuce neefikasnosti. Institucija " Komentara" je pravo merilo raspolozenja naroda , ali ne samo u smislu katarzicnosti tj davanja oduska nego i plebiscitarne podrske nekoj vrsti organizovanog javnog nastupa. U ovom konkretnom slucaju, kao jedan od "Komentatora", potpuno se pridruzujem najavi raskidanja ugovora sa Telekomom. Nasih porodicnih 10 ugovora, svih kod navedene firme, rado cu , nadam se sa jos 100.000 drugih ,raskinuti ako za to dodje vreme. Ako je doslo vreme za aktualizaciju gradjanske neposlusnosti, pridruzujem se.
Preporuke:
56
2
6 subota, 06 jun 2015 16:44
dobre inicijative
subota, 06 jun 2015 16:08 micky
Samo pretnjom se moze spreciti prodaja telekoma. Svenarodni protest je velika pretnja za okupatorski rezim jer to uvek moze da se otrgne kontroli. Znaci izvesti na ulice 100.000 ljudi i nema prodaje telekoma. Drugo; Treba pripretiti i onome koji hoce da "kupi" i treba mu jasno reci ... Kad dodjemo na vlast necionalizovcemo opet sve sto je prodato..
..
Stranke opozicije koje se protive prodaji Telekoma,u program i svako obraćanje potencijalnim biračima,obavezno naznačiti upravo to što mickeu predlaže:
Poništićemo ovu privatizaciju kad dođemo na vlasti i odgovorne procesuirati.
Isto po pitanju projekta"Beograd na vodi"koji je najveća korupcija u Srbiji ikada.
Da li je podneta inicijativa za ocenu ustavnosti leks specijalisa?
Šta je preduzela vladina Agencija za borbu protiv korupcije a šta VLADINE ORGANIZACIJE(NVO)
niki
niko
Preporuke:
41
1
7 subota, 06 jun 2015 16:56
Lothbrok
Taj ''plan'' je toliko loš da ne znam od čega da prvo podjem...Ako i uspete u sabotiranju Telekoma, samo ćete mu spustiti cenu. Vi razumete da se ovde kupuje (zapravo otima) tržište, a ne kompanija, zar ne?!

Pitanje je i koliko bi se ljudi odazvalo Vašem pozivu. Jedini način da spasete Telekom je ulica i smena vlasti, kad Vam Telekom toliko znači koliko tvrdite.

Kažete da ćete u tom periodu koristiti usluge Telenora. A kakva je onda razlika između Telenora i Deutsche Telekoma?
Preporuke:
31
11
8 subota, 06 jun 2015 18:04
Neka žanju ono što su sami posejali
Telekom je samo vrh ledenog brega. Ovakvu vlast treba pod hitno menjati bez obzira da li će ili ne prodavati Telekom. Što se tiče same profaje logično je očekivati da će vlast u saradnji sa zainteresovanim kupcima prvo oboriti cenu Telekoma pa ga onda prodati. Kao što je to uradila i sa KiM, prvo su šiptarima dali skoro sve osim oficijelnog priznanja a onda nam rekli kako ih realnost na terenu onemogućava da postignu više za srpske interese na KiM. A sami uradili sve da se srpske institucije povuku sa KiM.
Preporuke:
46
1
9 subota, 06 jun 2015 18:19
Darko
Da postoji opozicija,Telekom bi bio zicer, idealna prilika da se napadne vlast i pokupe poeni...ali, opozicije nema, doduše, nema ni medijskog prostora na kome bi iznela kampanja. Više nije minut do dvanaest sada je već 12 i 5, vreme je isteklo, sada se spasava što se spasti može.
Preporuke:
41
1
10 subota, 06 jun 2015 18:31
Marko Gay
Autor polazi od pogresne pretpostavke.

Nije naime tacno da narod u Srbiji zeli da sacuva svoje nacionalno bogatstvo.

Pogledajte koliko je mnogo ljudi glasalo za Srpsku naprednu stranku i druge stranke koje se zalazu za ustupanje srpske imovine Zapadu.

A sad pogledajte koliko je malo Srba glasalo za Srpsku radikalnu stranku i ostale stranke koje su protiv predaje -- skoro niko.

Oni koji nisu glasali -- beli listici -- vecinom su pripadnici Djindjicevog krila Demokratke stranke. A znamo da je Djindjic zeleo da Zapadu isporuci ne samo srpska preduzeca -- nego i ljude. Djindjic i danas ima ulicu u Beogradu. Prema tome, volja srpskog naroda je jasna.
Preporuke:
28
11
11 subota, 06 jun 2015 18:35
idi dok si mlad
@Lothbrok
Vi razumete da se ovde kupuje (zapravo otima) tržište, a ne kompanija, zar ne?!

"Srpski" ekonomisti i mediji naporno rade da se tako nešto prikrije :)
I u drugim slučajevima, naročito kad su u pitanju usluge i trgovina.
Preporuke:
30
1
12 subota, 06 jun 2015 19:47
Konobar
Na VIDOVDAN svi na TRG.

Vođe da pobede sujetu i ujedine srpski narod.

Koštunica javno da narodu kaže da je stazama petog oktobar poveo Srbiju u naručje OKUPATORU!

I ... Srbiju na noge!
Preporuke:
49
0
13 subota, 06 jun 2015 19:48
Gale
Treba samo podsetiti Vučića šta je pričao o prodaji Telekoma i to kao SNS-ovac a ne radikal.
Preporuke:
46
0
14 subota, 06 jun 2015 21:09
Milosav
Bez medija to prelazi u utopizam. Mora se pokrenuti akcija tipa "Kupimo naš Telekom od Vlade Srbije". Gde će građani Srbije uputiti ponudu Vladi Srbije, 2 milijarde. Telekom da uzme kredit u tom iznosu, na 5 godina, i ustupi ga Vladi Srbije. Treba ići otvoreno, jasno reći da tu prodaje nema, da znamo da će to biti Dojče Telekom. Da je jedini razlog "prodaje" lični interes prodavca.
Preporuke:
39
0
15 subota, 06 jun 2015 21:43
Slavomir Srpski
PS. A ako ga država, uprkos svemu bude ipak prodala, onda ćemo smisliti i nešto drugo!

Eto bas lepo prolazih Beogradom i upitah kojeg-tojeg kako da sacuvamo Telekom, a oni odmahuju glavom i nije ih briga. Voli narod da gleda rasprodaje, jer i njima su sve vec rasprodali. Tek da budu kvit-kvit.

Dakle prodace se bogme i Telekom i to sve sa skakutanjima hop, hop, da se narod (koji je nezainteresovan) malo zabavi, a Vucko ce proglasiti novu pobedu nad lokalnim interesima zaposlenih u toj firmi.

Dakle, smislite i nesto drugo, recimo prodaju vazuha u konzervama sa Kopaonika. To je ekoloski produkt za prodaju po evrospkim vrednostima i naokolo.
Preporuke:
17
3
16 subota, 06 jun 2015 22:00
Boba
Namera je svakako dobra li je preporučeni metod loš. Već je neko napomenuo da se prodaje u stvari tržište a ne kompanija tako i da uništimo Telekom samo ćemo obradovati kompanije već u stranom vlasništvu kao Telenor. Gazdama beslovesne vlasti je svejedno kako da se domognu tržišta - kupovinom ili preko 'leševa'. Zato pamet u glavu pa štrajkovati a kao druga linija odbrane praviti male štedne zadruge i izbegavati banke koje stoje iza svega. Tek kada stranci ne budu imali profita od ovakve vlasti koju sponzorišu dići će ruke.
Preporuke:
21
2
17 subota, 06 jun 2015 23:23
teletabis
Pa od 2000.-e na ovamo Srbiju vode oni koji ništa iza sebe nisu imali konkretno.

Tako je i danas, jer i sam Vučić kaže da se uči da čita, mada ne verujem da je išta naučio, da nema sposobnih da vode državna preduzeća (tu verovatno misli na refuze u njegovoj stranci) ...

Vladanje Srbijom je po sistemu: brigo moja pređi na drugoga, ma kolko dao samo da ja ne mislim.

I tako padamo ili bolje reći propadamo, a onaj ko više upropasti Srbiju sve veća tapkanja po ramenima dobija i svi hvale budalu što uništava Srbiju.

E valjda smo bili i mi dovoljno blesavi kad smo ovakve birali. To nam je sada što nam je. A bolje neće biti.
Preporuke:
19
0
18 nedelja, 07 jun 2015 00:22
Milosav
@Marko Gay
Kada bi to moglo tako da se sabira onda bi se moralo znati da je SNS 2011-te, znači pre izbora, podneo krivičnu prijavu protiv DS zbog prodaje Telekoma. I govorio "Telekom mora biti naš". Prema tome, procenat onih koji su protiv prodaje Telekoma, je drugačiji.
Sada, druga je stvar što svakog dana imaju drugo mišljenje. Današnji Ja se odričem jučerašnjeg Ja. Ako želimo znati šta danas misle, moramo kupovati sutrašnje novine.
Preporuke:
19
0
19 nedelja, 07 jun 2015 00:34
Zemunac
U ovako apaticnoj Srbiji,vrlo je tesko bilo sta organizovati,i mitining sa 100 000 ljudi,a i tri dana nekoriscenja usluga ove kompanije.BAS najvise i iznenadjuje,da svi potezi ove Vlade,ostaju bez reakcije.CAK i zapad se divi gdinu Vucicu,kako mu to uopste uspeva.IMA ministarku koja nas sve nervira,cak i predsednika Nikolica,no i dalje daje glupe intervjue i komanduje,ustvari unistava,nepatriotski,svojim neznanjem, Srbiju.Ni afera sa kupljenim diplomama,ni totalni pad pod kontrolu MMF,ni smanjenje plata i penzija,ni moguca prodaja oranica,ni ucene EU,ni odvratno pustanje NATO pakta da se seta slobodno po Srbiji,ni lazna obecanja gdina Vucica, ne izazivaju reakciju.KAO da nema nikoga u vojsci i policiji,da ga SASLUSA i priupita za koga RADI?NIJE promena svesti vazna,nego rezultati,kojih nema.TREBA ih menjati,ali kako?MOZDA je potrebna pomoc u novcu i pokretanje otpora van institucija.Mozda bi ulicni protesti iznedrili NEKE NOVE LJUDE,da pokrenu Srbiju iz ovog mraka!
Preporuke:
25
0
20 nedelja, 07 jun 2015 00:39
veca vestica
Kako sacuvati TELEKOM?Pa lepo,stavis kozu i kupus u lift,i odes na utakmicu.Kada se vratis,koza kaze BEEE.....
Preporuke:
11
2
21 nedelja, 07 jun 2015 01:11
Sokenekos
Nisam siguran da je predloženi metod ispravan.

Strani kupac bi jedva dočekao još nižu cenu za nešto što je već veoma podcenjeno.

Prelazak kod drugog stranog operatera u suštini ne bi ništa promenio. Naprotiv, dao bi šansu baš tom operateru da za dž dođe do prodatog telekoma, tj., do 100% tržišta.

Da se prodaja mora sprečiti po svaku cenu, mora. Međutim, nije samo Telekom RS u pitanju. To je uvod u prodaju EPS-, tj., zadnjeg vrednog od naše nekada jake privrede. A posle toga neće biti važno ni ko vlada nad nama, jer će svaki naš uspeh ići u korist ukopatoru.

Jedino rešenje je, dakle, rušenje cele vlade, i to može da se postigne samo masovnim protestima. Ići na izbore je besmisleno, a nema se ni vremena. Kako neko reče iznad, već je 12:05!

P.S. Autor je u prolazu dotakao jednu veoma bitnu činjenicu: važnost namenske industrije za jednu zemlju kao rasadnika inovacija i generatora napretka. Ovo podrazumeva postojanje jake vojske, te s razlogom vrlo poštovane institucije kod Srba.
Preporuke:
20
1
22 nedelja, 07 jun 2015 09:07
el srbinjo
teoretski izgleda dobro, ali praktično teško ostvarivo. mnogi bi završili na internom kad bi dva dana bili bez interneta.
Preporuke:
15
0
23 nedelja, 07 jun 2015 09:13
Mićunović
Namenska prodaja?
Zašto država ne "natera" Karića, Hamovića ili Miška da kupe Telekom? Nema načina? Čekam odgovor.
Mislim da je sa njima isključena mogućnost finansiranja partije i fotelja. Totalna korupcija uz ucene Hagom i foteljom. Đilas je davao poslove strancima da bi uzeo 30%, kao i Bogdanović. Karić i Miško daju samo do 5%?
Preporuke:
13
2
24 nedelja, 07 jun 2015 11:28
au mile
5.10.2000. za Srbiju i njen narod znači isto što i 29.05.1453. za Vizantiju.
Sve što se događalo u Srbiji posle tog datuma je dnevnik okpacije i umiranja Srbije i srpskog naroda.
Telekom će se prodati zato što je Vučić to tako čvrsto obećao MMF-u, produženoj ruci Vašingtona. Zauzvrat je dobio kredite i svaku pomoć.
Srbija će životariti od tih para živeti godinu dve dok na red ne dođe EPS. Pa posle toga obradivo zemljište, vode, šume, putevi. Kao što se vidi, taj proces će trajati godinama. Dovoljno da se zaglupeli i zatupeli narod omami a njegova ekonomija potpuno satre, a resursi prepuste multinacionalnim kompanijama. U takvoj situaciji sve ono što je pametno, stručno i obrazovano će otići iz Srbije, zato što niko ko je obrazovan nije lud da radi za 400 evra. Naši elektroinženjeri će biti samo tehnička podrška, bez mogućnosti da sami kreiraju planove i sprovode investicije i kao takvi neće biti ni potrebni. Sve će se to raditi u nekoj centrali u Nemačkoj ili negde drugde.
Preporuke:
24
1
25 nedelja, 07 jun 2015 13:27
boban
Privatizacija=Desrbizacija
Desrbizacija Srbije se uspesno sprovodi vec 15 godina..
Cini mi se da je sledeca etapa naseljavanje Srbije imigrantima iz Afrike, koje EU zemlje ne zele da prime.Samo u Italiju brodovima udje preko 100000 azilanata godisnje.
Preporuke:
17
1
26 nedelja, 07 jun 2015 13:28
Dača
Ne slažem se sa ovim predlogom autora Šeklera. Pročitao sam sve što je autor do sada objavio na NSPM - i sa svim se slažem, ali ovo što je sada predložio samo bi išlo na ruku kupcu i normalno - vlasti. Potpuno obrnuto, mi građani Srbije bi trebali, da što je moguće više ojačamo Telekom, a ne da ga oslabimo tako što bi masovno prelazili iz Telenora, VIP-a, SBB-a i ORIONA U Telekom da ga ojačamo, a na vlast da izvršimo pritisak na neki drugi način - protestima, građanskom neposlušnosti i td.
Preporuke:
18
5
27 nedelja, 07 jun 2015 13:31
zločinci
@Milosav
Kada bi to moglo tako da se sabira onda bi se moralo znati da je SNS 2011-te, znači pre izbora, podneo krivičnu prijavu protiv DS zbog prodaje Telekoma. I govorio "Telekom mora biti naš". Prema tome, procenat onih koji su protiv prodaje Telekoma, je drugačiji.

U pravu ste, treba biti zločinac da bi se ovo sad radilo.

U normalnom društvu prodaja Telekoma, ili slično, prethodno bi valjda bila u predizbornom programu, da narod zna za šta glasa.
Preporuke:
14
0
28 nedelja, 07 jun 2015 16:35
Nacionalno samoubistvo
Mi necemo uci u EU dok sve sto vredi ne rasprodamo (posle je i svejedno). Ta mantra o EU je samo:
1. odlicno sredstvo ucene idiota i
2. dobar izgovor izdajnika na vlasti i u skupstini.
Prosto je neverovatno da ljudi u Srbiji danas umiru od gladi i gube jedine prijatelje u svetu samo zato sto ih je neko zaludeo da ce jednog dana mozda biti primljeni u EU - u dvoriste svojih krvnika iz tri rata, koji su ih svaki put genocidima prepolovili.
Koliko se ocajan ili koliki idiot mora biti za ovako nesto - ili tacnije - koliko smradova i izdajnika mora biti u vlastima?
Preporuke:
18
0
29 nedelja, 07 jun 2015 21:41
bog dano vic
moze li neko ovim neodgovornim ljudima da objasni da su mandat dobili za ono sto su obecavali u predizbornoj kampanji a ne za ono sto im naredjuje LIHOVA i kamarila...
Preporuke:
13
0
30 nedelja, 07 jun 2015 22:30
za Dacu od autora
Postovani Daco,

Kap prvo, hvala vam sto nadjete vremena da citate moje pokusaje da kanalisem i misli i pomognem drugima da sacuvaju zdrav nacin razmisljanja. Sto se tice vaseg neslaganja sa mojim predlogom, moram vam ukazati na jednu cinjenicu, a to je da ste vi ustvari sa mnom potpuno slozili! :-P Naime, sta je ovaj moj predlog da kao upozorenje tri dana ili sedam dana ne koristimo usluge Telekoma nego gradjanska neposlusnost i pretnja i upozorenje vlastima?? Ja tim cinom, ako bi imao odjeka u narodu, pretpostavljam da ce vlast moci da VIDI i uveri se koliko je naroda protiv prodaje, a ujedno ce se potencijalni kupci upozoriti da tu moze da bude mnogo potencijalnih problema....ko ce kupiti restoran u nekom gradu ako ce ispred njega biti guzva non stop i ako ce ljudi iz protesta zaobilaziti gostovanje u njemu....Niko! Ja predlazem ovaj metod jer svako od svoje kzce i sa posla moze svoj stav podrske iskazati... Ako pozove neko na demonstracije, ja vas pitam ko ce u ovo vreme
Preporuke:
10
3
31 nedelja, 07 jun 2015 22:42
Marko Gay
@ Nacionalno samoubistvo

To je upravo moja poenta. Bas na pitanju EU su se Nikolic i Vucic razisli sa Srpskom radikalnom strankom.

Kad su videli da se ne slazu sa Seseljem oko tog pitanja, Nikolic i Vucic su osnovali novu stranku i narodu rekli sasvim otvoreno: "Za razliku od Srspke radikalne stranke, mi JESMO za ulazak Srbije u Evropsku uniju" (a Evropska unija je, kao sto i sami znate, skup vazalnih drzava Washingtona).

Dakle pred narodom je bio jasan izbor: jeste li za EU ili protiv? Srpski narod je masovno glasao za tu novu stranku, kao i za druge stranke koje se zalazu da Srbija udje u Evropsku uniju.

Cak i oni koji nisu hteli glasati za EU stranke, radije su svoj glas bacilli (beli listici) nego da ga daju anti-EU stranci, kakva je Srpska radikalna stranka.

Prema tome, volja srpskog naroda je jasna i glasi: pokorimo se Washingtonu.
Preporuke:
4
2
32 nedelja, 07 jun 2015 22:54
od autora Daci
...i jada da nadje vremena i novca i dodje na demonstracije u Beogradu...kako ce neko napustiti posao o otici.... Na ovaj nacin predlozeni...svi mogu pojzati stav od kuce i sa posla...prostije je i jeftinije...zato sam osmislio taj nacin...a zahtevi za raskig ugovora masovan toliko da zatrpa administraciju telekoma treba da dovede do "ptreznjenja" politicara... Poenta je d prodavac vise ne moze sa sigurnoscu da kaze kupcu sta prodaje a kupac sta kupuje... Da, stranci hoce trziste Telekom...super...a sta ako nema u Telekomu prometa...sta ce im onda Telekom... Molim vas raznislite. ? Pozdrav veliki...
Preporuke:
14
2
33 ponedeljak, 08 jun 2015 09:41
tele
zlatno tele ekonomije predaće švabama...ovo je okupacija bez oružja,na kraju će ostati samo dugmići!
Preporuke:
12
0
34 ponedeljak, 08 jun 2015 10:28
Dača
Dača Autoru:
Nema dileme da se slažem sa Vama oko toga da je prodaja Telekoma (Aerodroma, PKB-a, EPS-a .....) pogubna za Srbiju i Srpski narod - i da je u pitanju ekonomski zločin koji će za Imperiju biti samo još jedna kockica u mozaiku koji se zove GENOCID NAD SRPSKIM NARODOM I STEPENICA KA NjEGOVOM ISTREBLjENjU IZ SRBIJE. Dakle, neko ko je namerio da kupi Telekom, on to radi zato da bi njegovi ostali igrači u ovoj oblasti (telekomunikacije) - Telenor, VIP, SBB i Orion mogli nesmetano da eksploatišu i kontrolišu Srbe i Srbiju. Sada im je Telekom trn u oku. A kad ga kupe, mi Srbi ćemo i dalje imati "konkurenciju na papiru", a u stvari će to tržište biti monopolisano sa jednim gazdom. San svakog trgovca, pa i pružaoca usluga je da ima monopol. Monopol za sada ne mogu da imaju, a kad kupe Telekom (ako ga kupe) oni su "završili posao". Zato bi mi Srbi trebali napustiti Telenor, VIP, SBB i Orion i preneti svoje ugovore u Telekom, a istovremeno pritiskati vlast.
Preporuke:
19
3
35 ponedeljak, 08 jun 2015 22:51
Gedža
Na strani Telekoma je "krivica" što je uspešna firma. I nije sporno da može biti još uspešnija - prvi potez koji bi trebalo uraditi u Telekomu je najuriti partijske kadrove - naročito ove iz SNS, jer su oni ubedljivo najnestručniji, od svih do sada viđenih.
Na strani vlasti je krivica što tu uspešnu firmu hoće da prodaju strancima (sa Telekomom prodali bi i tržište telekomunikacija), umesto da je bolje organizuju.
Kao i "Dača", mišljenja sam da treba jačati Telekom, a slabiti vlast - i sviđa mi se predlog da povlačimo svoje ugovore iz stranih firmi poput Telenora, VIP-a, SBB-a i Oriona. Ali, ostaje pitanje koliko je to moguće uraditi u ovo vreme kada su nam životi vezani za mobilne telefone, internet i kablovske televizije - o tome je trebalo ranije razmišljati - bojim se da smo puno zakasnili. I ostaje samo dilema kako oslabiti marionetsku vlast? Odgovor: Raditi na tome da njihovi mentori i sponzori propadnu - prebacivati ugovore u TELEKOM.
Preporuke:
11
1
36 sreda, 10 jun 2015 17:55
SZŽ
Telekom iznajmljuje svoje resurse i Telenoru i ViP u i vlasnik je telekoma Srpske i Crnogorskog i sad sve to dati švabama? Mi definitivno nismo normalni ako treba i oružijem ne odbranimo tu firmu!
Preporuke:
8
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner